Meckarludde 0 Postad 11 September , 2013 Hej! Är det någon som vet vart man kan få tag på dekaler till båten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hasse_O 28 Postad 11 September , 2013 Jag gissar att du menar dekalfolie till båtnamn. Enklast är att du tar datorn och tex programmet Powerpoint och väljer ett typsnitt och skriver ditt båtnamn som du tycker är snyggt och provar att inportera en bild av din båt och sedan klistrar på båtnamnet så kan du både prova ut färg, storlek och design och placering i skala. När du är klar med hur det skall se ut går du till en reklamfirma som jobbar med skyltreklam så kan de skära ut namnet i maskin till ett perfekt resultat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling Postad 11 September , 2013 Beställ av www.lrdesign.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stefan__ 0 Postad 12 September , 2013 Dekaler finns här: Alltryck.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Meckarludde 0 Postad 12 September , 2013 Tack för svaren men jag menar oxå fiske märkes dekaler och sätta på min fiske båt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser