Seafl0wer 0 Postad 4 Mars , 2005 Hej! Vad har hänt med HR:s webbsida (domän) ? Testa med http://www.hogarodd.com/ så får ni detta svaret: [kur]This domain name expired on 02/09/2005 and is pending renewal or deletion.[/kur] Sajten har varit nere en månad snart ... själv mailade jag en återförsäljare för 2 veckor sedan, och upplyste om att HR missat betalningen (typ 250kr) för sajten. För mig verkar det helt otroligt att man medvetet riskerar en väl inarbetad webbadress och ett känt varumärke! Googlar man så får man inte någon träff på någon alternativ adress ... om någon tagit över agenturen så borde dom väl rimligen pekat om adressen mot den nya! Någon som har kontakt med HR och vet vad som händer ... ? mvh // mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 706 Postad 4 Mars , 2005 Samma kvalitet på det som på båtarna? Håller max två år? (bara retas...) :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JanAke 0 Postad 4 Mars , 2005 Samma som med SAAB flyttar till tyskland, Inge bra. :cry: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seafl0wer 0 Postad 4 Mars , 2005 No Shit!!! Menar du att Bayliner har köpt dom !!! Är dom lika värdelösa på att vårda ett varumärke som GM är ... då är det kört ! Hoppas HR har lika stor tur som Volvo hade ... en ägare som inser kvaliteterna i det företag man köper :-tackar //mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JanAke 0 Postad 4 Mars , 2005 Hm du är ju rolig, kanske stand upp komedian Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 7 Mars , 2005 Hej Mats! Nej, Höga Produkter ska inte lägga ner. Deras hemside-adress sedan ca 2 år tillbaka är hrboat.com. Läs min tråd HÖGA RODD HEMSIDA så får du veta mer. Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser