Gå till innehåll
onsdag 19 november 2025
Seafl0wer

Ska Höga Rodd lägga ner ???

Rekommendera Poster

Hej! Vad har hänt med HR:s webbsida (domän) ? Testa med http://www.hogarodd.com/ så får ni detta svaret: [kur]This domain name expired on 02/09/2005 and is pending renewal or deletion.[/kur] Sajten har varit nere en månad snart ... själv mailade jag en återförsäljare för 2 veckor sedan, och upplyste om att HR missat betalningen (typ 250kr) för sajten. För mig verkar det helt otroligt att man medvetet riskerar en väl inarbetad webbadress och ett känt varumärke! Googlar man så får man inte någon träff på någon alternativ adress ... om någon tagit över agenturen så borde dom väl rimligen pekat om adressen mot den nya! Någon som har kontakt med HR och vet vad som händer ... ? mvh // mats

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Samma kvalitet på det som på båtarna? Håller max två år? (bara retas...) :-D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Samma som med SAAB flyttar till tyskland, Inge bra. :cry:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

No Shit!!! Menar du att Bayliner har köpt dom !!! Är dom lika värdelösa på att vårda ett varumärke som GM är ... då är det kört ! Hoppas HR har lika stor tur som Volvo hade ... en ägare som inser kvaliteterna i det företag man köper :-tackar //mats

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hm du är ju rolig, kanske stand upp komedian

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Mats! Nej, Höga Produkter ska inte lägga ner. Deras hemside-adress sedan ca 2 år tillbaka är hrboat.com. Läs min tråd HÖGA RODD HEMSIDA så får du veta mer. Hälsningar: Roddarn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...