danielob 0 Postad 11 Maj , 2013 Jag tänkte släppa in lite ljus i ruffen, var hittar jag billigaste möjliga fönster? Jag har tänkt mig i prisnivå med Biltema eller Jula, men de verkar inte ha några. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
danielob 0 Postad 14 Maj , 2013 Den billigaste jag hittat själv är denna däckslucka för 2000 kr på Erlandssons brygga http://www.erlandsonsbrygga.se/sv/DACKSLUCKA_500X500_BOMAR?id=12562 - men nog måste det finnas någon för under 1000 kr? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 14 Maj , 2013 Tror knappast du kan hitta till det priset, kolla blocket, en bättre begagnad eller ett felköp kanske duger? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 390 Postad 14 Maj , 2013 Såga hål i båten och skruva dit en skiva plexiglas - jättebilligt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 14 Maj , 2013 Kanske ett plexi fönster vid ett av stegen på dörren ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser