Gå till innehåll
torsdag 05 juni 2025
Bjaerven

Vilken service - knappast öststatsstandard!

Rekommendera Poster

Länk: http://www.blocket.se/stockholm/Yamaha_F50FETL_4_takt_2010_43337918.htm?ca=11&w=1

Här är vad jag kallar ett företag med servicetänk. Dessutom helt inne i den digitala eran: bara att dra iväg ett sms med vilken drömmotor man har och ditt prisspann den får ligga i, så fixar lagret i Baltikum det hela! - Är det inte fantastiskt? Och ett helt ok prisexempel har de satt ut.

Okej, nu är man väl inte så in i Baltikum pantad att lägger ut en sån annons på Blocket om man sysslar med det som jag antyder - men jag är väl inte ensam att likväl ana lite oråd?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan ju vara bra att gå händelserna i förväg och förydliga att jag inte vill smutskasta detta företag på något vis som har flertalet andra annonser -  men som däremot inte går att vinkla med samma tragikomik som denna. Se det som underhållning (tills du ser din egen f.d skuta).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det skulle ju vara intressant att dra iväg ett mail där man säger att man är ute efter en mycket ovanlig motor/båtkombination och se ifall de kan skaka fram den. surprise Gärna grejer som är några år gamla så att man vet att de inte går att få nytt från tillverkarna...devil

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst 2012

insinuation

kränkande antydan, förtäckt beskyllning, undermening, pik, förolämpning

post-10022140-1394237315,3316_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Spänn av ett par hekto va? Får du ett annat första intryck av annonsen så är jag lika intresserad av det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Varför rapporteras inläggen så ofta ? förstår det om inlägget innehåller påhopp svordomar o dyl, men i vissa fall tycker jag att det är ok att skriva vad man tror / anar, det är ju upp till läsaren att läsa tråden !!! \surprise\http://www.maringuiden.se/js/ckeditor/plugins/smiley/images/omg_smile.gif\ title=\surprise\ width=\20\ />

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

känns inte helt 100... men som sagt man kanske skulle dra iväg ett mail och se vad som händer!

//D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag är helt klart intresserad av rapport om någon får napp på sin kontakt. Ännu en gång, inte för att sätta någon på pottan, utan för att stilla min barnsliga nyfikehet rotad i denna best-of-blocket-kandidat. Kan komma i tråden, för allas trevnad, eller PM om man vill gardera sig mot eventuell frivillig länsman.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Deras hemsida ser ju -bortsett från en del usel engelska- ut att tillhöra ett, om inte gediget så iaf hederligt- företag. Känns som om det är lite väl överarbetat för att tillhöra en herre med skåpbil och beställningslista.

Känner inte till öststatsföretagandet närmare, men dom har iaf agenturen för UMS-båtar. Får man agenturer helt lätt, utan att visa upp annat än suspekta lokaler och bultsaxar i Baltikum?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jaja, du har med all sannolikhet rätt! \sad\http://www.maringuiden.se/js/ckeditor/plugins/smiley/images/sad_smile.gif\ title=\sad\ width=\20\ /> Men så mycket roligare om man inte grottar ner sig i vetenskapen utan istället lever med mytologin och spekulationerna.

Trevlig afton.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...