Westfjord26 9 Postad 6 Augusti , 2012 Den skall du absolut ta om du har möjlighet, mycket kunskap är bra på havet :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jan-wilhelm 0 Postad 6 Augusti , 2012 Jag har skepparn tog den första gången 1978 har sen tagit den 2 ggr till pga intresset av att allt ändras Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser