Marrexxx 66 Postad 2 Maj , 2012 http://myrablogg.rodarummet.net/#post34 Det ska nog sägas att vissa trådare på detta forum inspirerade mig till mitt senaste blogginlägg, Ett inlägg som förövrigt först publicerades i tidnignen Praktisktbåtägande, som för det förärade mig med ett exemplar av den förnämliga boken Var är den riktige kaptenen?. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flintstone 6 Postad 2 Maj , 2012 Läste det i tidningen och tyckte att det var kul skrivet! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 3 Maj , 2012 Tack För den tummen Flintstone. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 3 Maj , 2012 Får även min tumme upp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 3 Maj , 2012 Mycket träffsäkert och välskrivet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 3 Maj , 2012 Riktigt bra och träffsäkert Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 141 Postad 4 Maj , 2012 Mycket bra skrivet, mitt i prick Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 6 Maj , 2012 Tack för tummarna. Det verkar vara fler än jag som skådat på dessa fåglar. Min absoluta favorit var mannen som la till vid bryggan vi låg, fick upp telefonen, ringde sin kompis och frågade var han (inte kompisen utan han sjäv) var. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser