sunerotting 1 Postad 4 Juli , 2011 Hej.Jag och några kompisar ska ut & paddla . Vi vill åka från ett ställe till ett annat. Typ Nortälje till Dalarö. Är det någon som vet någon sådan uthyrnings firma? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maximarcus 8 Postad 5 Juli , 2011 Har inte hört talas om någon sådan firma, tyvärr. Några av er får hyra i Norrtälje och några på Dalarö och så möts ni i Finnhamn och byter kanoter med varandra! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 6 Juli , 2011 Har för mig - eller rättare sagt - är helt säker på att min dotter har hyrt i Åkersberga, vet dock inte vad firman heter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maximarcus 8 Postad 6 Juli , 2011 Ute hos oss på östra Ljusterö finns ett par uthyrare också, men jag tror att Sune var ute efter en firma där man kan hyra här och lämna där. /Marcus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sunerotting 1 Postad 31 Juli , 2011 hyra här och lämna där var grejen.Blev Gräddö.Arholmatrakten padlades det runt i.Fint där. Får planera mer till nästa år. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser