Neosfar 0 Postad 11 Maj , 2011 Hallo Har en fråga om de 3 kablarna som kommer ut från mitt reglage till min yamaha 80hk 4t -02. Det är 3 st dubbelkablar, kommer inte ihåg vilken färg det är på dessa för tillfället. Färdiga med kabelskor och allt och ett litet lock som det står yamaha på. Hittar ingen info om detta på forumet och undrar nu va de är till, skall i dagarna koppla in en garmin 420s och tänkte att man kansek kunde få upp temp, varv el dyl på den.. Någon som har lite hjälp på traven? -Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jarb 78 Postad 11 Maj , 2011 Tyvärr är din motor för gammal för det o dessutom förgasarmatad så den är ganska dum i tekniken, motorn har ingen dator som man kan ta mätvärden från. Det finns en mängd olika kabelhärvor för Yamaha men om du är nyfiken på vad det är för kablar så kan jag berätta det för dej om kollar vilka färger de har. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Neosfar 0 Postad 12 Maj , 2011 Man tackar. kollar imorgon och återkommer. -Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Neosfar 0 Postad 10 Juli , 2011 Imorgon är helt klart relativt... kablarna är ljusblå, ljusgröna och röda... ngn som har en aning? -Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jarb 78 Postad 10 Juli , 2011 Haha, ja ibland kommer morgondagen sent ;-) Det är sladdarn atill powertrimmet o eftersom de inte är kopplade så antar jag att din motor inte har PT. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser