2HOT4U 3 Postad 31 Mars , 2011 någon som har koll på vad det är för kontakt? det är två kablar en grå och en svart/vithttp://data.fuskbugg.se/skalman02/IMG_1001.jpg bränslepump? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 2 April , 2011 Du kan sannolikt hitta den här: http://store.brownspoint.com/pdf/DF70a_80a_90a(09-11).pdf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jarb 78 Postad 2 April , 2011 Enligt kopplingsschemat i min servicemanual går kontaktstycket till högtrycksbränslepumpen. Efter kontaktstycket byter kablarna färg från svart/vit grå till svart och blå och går därefter in i pumpen. Jag anar ett samband med din tråd tidigare i veckan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2HOT4U 3 Postad 2 April , 2011 hehe japps fick kopplingsschemat sjukt att det ska kosta 1600:- för en grej som tar max 1tim att koppla då var dom billiga vissa ville ha nästan 3000:- Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
salcin 0 Postad 8 April , 2011 Jag kan inte lämna detta okomenterat men varför söker du uppgifter om denna del? Jag är närstående till en som blivit utsatt för brott rörande suzuki motor inom samma motorklass typ/ingående komponenter i stockholm. Där man klippt och kastat bort kontakter då man trodde detta hörde till vad man kan anta var ett GPS system. Information rörande dylika uppgifter tycker inte jag man ska bistå med sådär lättvindigt utan att ifråga sätta varför! Defenitivt inte på detta forum. Länkar detta vidare, självklart! till Uber instans. Senast ändrad av salcin | 08 april 2011 | 21:00 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2HOT4U 3 Postad 9 April , 2011 välkommen till World Wide Web ALLT du söker finns här Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jarb 78 Postad 10 April , 2011 Verkligen trist med din polare som drabbats av buset. Men hur en motor fungererar är knappast någon hemlighet o infon går att få tag i väldigt lätt o det är knappast heller så att verkstan där du köper servicemanualen frågar om du ska använda infon i den för brott. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser