SundH 0 Postad 8 December , 2010 Hej! Vi är några studenter på BTH som håller på med ett båtprojekt. Vi ska tillverka en liten obemannad räddningsbåt som ska styras med GPS-koordinater och kunna kommunicera med den nödställde genom ljud&bild. Vi ska ha ett uppspänt nät som personen ska tas sig upp på och vi har försökt hitta information eller liknande om nät som finns uppspända på katamaraner. Vi har kollat med båtfirmor, sökt på nätet och kollat olika webhandlar men är svårt att hitta information. Någon som vet vart det finns? Och hur mycket det kostar? Mvh Oskar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peppelelle 0 Postad 9 December , 2010 tja oscar! Jag hade själv en katamaran för ett par årsedan och flätade då ett nät av säkerhetsbälten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janken 179 Postad 9 December , 2010 Eftersom jag är väldigt aktiv i hockeyvärlden om vintrarna så har jag några ggr inhandlat fångstnät för hockeyrinkar. Extremt starkt. Då menar jag EXTREMT! Stoppar puckar på 200 km/h. Knutna nät. Inte sydda. Tål värme, kyla, väta! http://www.laxen.com/index.php?pageid=12 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser