gusvo085 117 Postad 13 Augusti , 2010 Har tänkt skaffa mig ett sittbrunnstält. Valet av färg står mellan mörk blå (samma som sprayhood) eller beige. Givetvis blir det säkert snyggast med blå, men beige har den fördelen att det blir mycket ljusare i sittbrunnen. Svårt val det där, jag tror jag ska gå på beige men har då en lite fundering. Ni som har ljusa kapell hur upplever ni att det håller sig? Tänker att smuts syns mycket snabbare på ljusa kapell, dom blir helt enkelt skitiga, eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 13 Augusti , 2010 Grannbåten har ett beige kapell som är rejält solkigt. Jag har ett mörkblått kapell som är rent och snyggt, inte är blir det mörkt heller med rejäla rutor. Inte kan du väl ha olika färg på kapell och spruthuva? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gusvo085 117 Postad 13 Augusti , 2010 Det är just det, visst det ser knas ut med olika färg men den ljusa lyser det ju verkligen igenom, den mörka upplevs nog som väldigt mörk - även med tre stora rutor? Vet du hur gammalt grannens kapell är? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser