Peter_G 1 Postad 18 Januari , 2010 Är någon i församlingen här besättningsman vid Ssrs? Jag är. //Peter Senast ändrad av Peter_G | 18 januari 2010 | 20:22 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stortriss_hej 0 Postad 18 Januari , 2010 Jag är! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
benwhy 3 Postad 18 Januari , 2010 Inte jag men är väldigt glad att ni finns. /Benny Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 18 Januari , 2010 Inte jag heller. Betalande medlem som också är glad att ni finns! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lil-Bossan 0 Postad 19 Januari , 2010 Jag är inte heller besätttningsman men betalar gladeligen till SSRS varje år och känner mig mer trygg med er runt udden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst moderator Postad 19 Januari , 2010 Ni som arbetar åt SSRS ni är suveräna tycker jag. Så impad av er och vet mkt mkt väl hur viktiga ni är för oss alla som är på sjön. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser