Bryd 0 Postad 20 Juli , 2009 Hej! Har en Evinrude utombordare från år 2000 där det finns en mätare som visar hur motorn är tiltad/båten ligger i vattnet, har 6st kablar som ligger löst och det är 3st kontakter på mätaren, någon som vet hur dessa ska kopplas? dom tre kontakterna på baksidan av mätaren är märkta med G S i det är en 50hk 4-t Evinrude EFI från -00 Eller om någon har något el schema eller dyligt så vore det jätte bra!! Mvh Björn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 20 Juli , 2009 svart kabel på G lila kabel på I vit/brun på S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bryd 0 Postad 20 Juli , 2009 TACK TACK TACK!!!! Blir så sjukt glad att jag fick hjälp med detta!!! ska ner till båten nu på direkten och koppla!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bryd 0 Postad 20 Juli , 2009 Det fungerade perfekt!!! nu har jag bara 3st kablar kvar som jag inte vet alls vad dom är till... det är en svart, en grå och en lila... någon som vet vad det kan vara? Mvh Björn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 20 Juli , 2009 det är till en varvräknare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser