Garpen61 12 Postad onsdag kl 16:37 Vilken Vesselview passar en 4,3 MPI 2005 Är det bra att ha? Får man all driftid och inte bara den efter installationen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Garpen61 12 Postad torsdag kl 06:03 Det finns en Gen 2 på Vesselview. Funkar den på en Mercruiser 4,3 MPI 2005? Krävs det extraprylar för att få ihop det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brawn 40 Postad torsdag kl 20:41 Ett riktigt dåligt svar från mig.Inte alls de saker du undrar kanske men alltid någotJag köpte vesselview av en marinhandlare för några år sen istället för att lägga pengar på felsökningar av alla dessa sensorlarm.Det var bara plug and play o funkade direkt utan att några extraprylar behövdes.Min motor är en 4,3 mpi 2007.Jag är lite långt från båten för att kunna se vilken version jag har.Fördelen är ju att man får motortemp,oljetryck vattentryck,spänning osv. istället för bara ett larm så oftast kan man avgöra hur allvarligt det är genast.Jag har för mig att man ser motorns totala drifttid. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser