BLarsson 0 Postad 28 Maj , 2009 Någon som vet hur man kan optimera motorn? Tex ställa in pump, spridare osv? Är det möjligt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 28 Maj , 2009 Penta säger nog fortfarande att det inte går men kontakta Svensk Turboservice så har dom nog fortfarande en uppgraderad turbo. Sedan måste du givetvis öka bränslet på mängdskruven med ett varv. mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Diesel_Pelle 39 Postad 28 Maj , 2009 Pumpen måste justeras in av kunnig person med hjälp av en testbänk. Insprutningsvinkeln kan du juster själv, med rätt verktyg. Hur detta görs går att läsa om i en verkstadshandbok. Spridarna testas med en testrigg där man mäter öppningstryck och tittar på spridarbilden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser