Mikestar 0 Postad 6 April , 2009 Måste köpa varmvattenberedare tiil min Sea Ray 330. Letar förtvivlat efter beg eller ny varmvattenberedare. Runt 20 L, 800 W men måtten får vara max på en liggande modell 55 cm lång och med en diameter på 35cm. Dem begagnade som finns på blocket är antingen sålda redan eller för stora. Dem som finns på nymarknaden ligger runt 5000:-, vilket jag tycker är för mycket. Det finns en för runt 2000:- hos Erlandssons brygga, men den är inte rostfri. Har Ni tips eller kanske ni känner ngn som skall sälja ngt, hör av er TACK. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gunnar_ 5 Postad 6 April , 2009 *Måste* och *Letar förtvivlat* men det kostar *för mycket* = Du *måste* inte men *vill ha* men tycker det är för dyrt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mikestar 0 Postad 24 Juni , 2009 Om du tycker det känns jobbigt att läsa andras frågor, gör som jag logga ut och hoppa bara in ngn enstaka gång. Eller är du svenska lärare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gunnar_ 5 Postad 24 Juni , 2009 Hehe, själv funderade du inte på att lyda ditt eget råd ? Hur mycket hjälpte din irrelevanta kommentar (två och en halv månad senare) trådskaparen till en lösning på problemet ? Senast ändrad av Gunnar_ | 24 juni 2009 | 18:58 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser