Gå till innehåll
lördag 27 april 2024
Gesse

Stockholms skärgård i sommar.

Rekommendera Poster

Det låter som ett utmärkt ställe. Inte minst för att det ligger bara några minuter från min hemmabrygga. Skrattande

Jag har inte haft någon båt på 11 år men den streckan ska jag förhoppningsvis klara av att åka...

Är det spikat när i v30 det blir av?

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är inte spikat än. För min del passar det lördag kväll eller söndag 19-20/7 vecka 29 eller någon av dagarna torsdag till lördag vecka 30.

Förslag på dag önskas.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage

Jag tror det är enklare att ta ett datum ju närmare vi kommer dagen. Att bestämma en dag nu, så här tidigt kan knasa. Kanske Håkan vill he ett ord med i laget. Möjligen en preliminär dag så att man kan börja styra upp det Cool tror att det kunde vara lite enklare. Men hursom, går det så kör. Jag vet inte än som jag sa tidigare.

/M

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Visst kan det vara så men blir det inte ett bestämt datum relativt tidigt så bukar sådant här rinna ut i sanden med tiden. Jag försökte bara att få till ett datum så man har något att gå på sen. Visst ska Håkan säga sitt. Håkan och jag har pratats vid tidigare om detta, men inte bestämt datum utan bara plats.

Vad tycker - Jocke-SeaRay, Lamon, Svajarn, Micke_Se, Petsch, JungmanJansson m.fl?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Min kalender ser än så länge tom ut den 25/7. Låter som ett bra datum att sikta på.

Är det någon som ska tälta där? Min båt är ju inte riktigt gjord för att sova i. Alternativt åker jag hem på småtimmarna, har som sagt bara några minuter till min brygga.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage

Det går bra att tälta där, det finns gott om plats att slå upp ett tält. Hoppas vi kan vara med även i år, för det är verkligen trevligt där.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan man hänga med? Låter ju as kul. Jag har ca 1-2 timmar från Uppsala. Jonas

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage

Min med fast den är högre Skrattande
Kul ju fler som kan, kan ju bli en enorm träff. Finns det hjärterum så finns det det plats för alla Flört

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Klart du ska vara med. Kul att verkar bli ett antal i alla fall. 2.gif

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

25/7 Önskar jag er en trevlig träff... Jag kommer nog inte hinna dit. Semester är flyttad o jag kan nog inte åka förän måndag v.30 o hinner inte upp till mälaren tills fredagen... Men man vet ju aldrig, det kan gå... Jag får hoppas jag kan åka någon dag tidigare...

 

//Lamon

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Häng på en eller två sådana här Lamon så hinner du fram. Flört

 

(Jag kommer i alla fall)



Senast ändrad av Gesse | 13 maj 2008 | 18:00

post-22587-1394235472,1295_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag hänger på fyra !!!

 

//Lamon

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Haha haha...

Nu har det ändrat sig igen...   Det kan vara så att jag kommer, om jag inte måste vara på väg hem då

Den som flyter får se...

 

//Lamon

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Samma här då sambos semester kan bli ändrad och då åker vi tidigare med. 2mo5pow.gif

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ahaa !!!  Vi får hålla kontakten då så kanske vi kan ha en liten dejt Skrattande...

Vi kommer att landa i Södertälje eller Mälaren slutet V 28.

 

//Lamon

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jajamän. Håller kontakt så får vi se om vi kan ses. Det vore kul. Det lutar åt att vi åker vecka 29. Kan bli vecka 28.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det närmar sig!  Imorgon eller på tisdag ska jag upp en sväng till Gävle och köpa fisk, men sedan är jag i båtklubben ifall nån har vägarna förbi. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Japp det närmar sig. Om det går som jag tänkt kommer jag att rampa ner båten nu på onsdag. Återkommer snarast då jag vet mer bestämt. Ska bli perfekt väder framöver så det blir nog svårt att hålla pilsnern kall. Cool

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu är det definitivt beslutat att jag tyvärr inte kommer trots att det löst sig med ramp. Körde idag sönder en maskin och det rejält grundligt med så nu väntar en större reparation som säkert kostar plenty. Synd då jag har sett fram emot Stockholms skärgård i sommar, men ha det så trevligt ni som ev. kommer att träffas. Hoppas att Terrafobicas erbjudande om en kall pilsner står kvar till nästa år. Skrattande

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...