davahl 0 Postad 15 Januari , 2008 Skulle behöva en ny ankarlucka, behöver inte vara original. Någon som har tips på var man kan finna det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kickdown 3 Postad 15 Januari , 2008 Vad är en ankarlucka? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sunbird205 0 Postad 15 Januari , 2008 Är det lilla luckan i fören? Kan du inte plasta om den du har? //Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke_Se 3 Postad 15 Januari , 2008 Vad är det för fel på luckan? Min sprack i plasten för ett par år sen, men så länge ramen är hel så är det inget problem.. Jag fick nytt tillskuret av en firma som sysslar med sånt och sen var det bara att ta Sikaflex 295 och montera.. I somras gick ramen av vid gångjärnen, men även detta gick att fixa.. Fram med TIGen och svetsa ihop.. Blev helt osynligt efter lite finlir.. Så som sagt, vad är det för fel på din lucka??? Kanske inte behöver bytas.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davahl 0 Postad 16 Januari , 2008 En tjock kompis hoppade på båten i somras och knasten la all tyngd på luckan så han föll rakt ner i ankarboxen. : ) Har gjort en provosorisk lösning med tjockt plexiglas som blev jävligt snyggt. Det är bara det att jag inte kan få på låset så att det passar. Men man kan iofs leta upp en enklare lösning på lås... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser