slproject 0 Postad 28 September , 2007 Har lite kvar att göra på båten och skulle behöva komma inomhus med den över vintern, någon som har några bra tips i mälardalsregionen? Egentligen vadsomhelst, bara det går att låsa och har lite värme. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 345 Postad 28 September , 2007 Är båten liten, hyr ett garage. Är båten stor, hitta en bonde i din närhet med extrautrymmen i en lada. Är du rik och vill sluta upp med det, kontakta ett varv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 28 September , 2007 Jag går för det sista alternativet..! Nä, skämt åt sido så funderar jag själv på att höra med någon bonde i närheten.. men samtidigt går tankarna kring hur båten har det i hos bonden. Kommer den att lukta koskit nästa sommar..?!? Brukar bönder släppa till så att man kan pula med båten under vintern eller stänger de igen logen/ladan.. hur brukar de göra? Någon som har erfarenhet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
slproject 0 Postad 29 September , 2007 Båten är 6x2,5M, så garage skulle fungera, och jag har försökt hitta något utan framgång. Varven kan vi räkna bort, jag är inte rik, men vill bli det någon gång =). Fattar inte hur Pampers Marina och dom andra kan ta såna pengar som dom gör, och ha fullbelagt. Bonde är ett bra alternativ, fast vet inte hur dom nrukar ha det med värme i ladorna(?) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 29 September , 2007 Pampers Marina? Hehe, ja nu förstår jag varför de är skit dyra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser