datpsu 3 Postad 29 Juni , 2007 Hej alla! Tänkte ta en tripp från Dalarö till Norrtälje via ytterskärgården. Tar tacksammt emot tips om: - Bra naturhamnar - Vad bör man inte missa - Finns det några fina sandstränder - Var kan jag hitta dricksvatten - Mat affär - Bensin Tänkte stanna vid: -Biskopsö -Lånviksskär -Bullerö -Horssten -St: Nassa -Fredlarna -Rödlöga -Norrpada -Fejan Finns det något jag bör utesluta. Ta någon annan ö istället? Tacksamm för alla tips jag kan få. /Patric Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krickus 0 Postad 30 Juni , 2007 Hej, Du hade redan planerat några trevliga mål, jag had dock stannat till vid grönskär samt björkskär också. Se upp för dåligt väder, sist jag var på björkskär var det dyningar på 4-5 meter. Då gungar det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
datpsu 3 Postad 3 Juli , 2007 Tack för tipsen! Vid Björkskär, låg du i sundet eller i fladen när du stötte på dyningarna? Det låter inte så mysigt med den storlek på dyningar. /Patric Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 3 Juli , 2007 Svenska Högarna är värt ett besök om du hinner. Senast ändrad av Nybyggarn | 03 juli 2007 | 21:29 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser