varaderon 0 Postad 11 Juni , 2007 Skulle borra ett hål i durken och gick rakt igenom botten på min särki plasbåt, ett 10mm runt och fint hål blev det. Hur lagar jag det bäst? Fyller hålet med glasfiberspackel eller vad? Alla förslag mottages tacksamt av en rodnande landkrabba!!! Mvh/Bengan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 427 Postad 11 Juni , 2007 Bäst - fasa kanterna 1:10 (minst) och plasta upp med matta och lägg på topcoat. En spackelplugg kommer att släppa! Enklast - dra i en rostfri vagnsbult Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
varaderon 0 Postad 13 Juni , 2007 Tack så mycket, jag förbannar min dumhet men nu vet jag hur jag INTE ska göra i fortsättningen...*mutter* Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 13 Juni , 2007 Jag skulle nog slipa av och lägga dit en glasfibermatta från insidan om det går. Sedan glasfiberspackel - topcoat från utsidan... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser