jon-as 0 Postad 10 Mars , 2007 hej alla sjöbusar,har ett silent choice på min wellcraft. broblemet är att jag inte har något kopplingschema märket på rören är corsa performance är det någon som vet hur de ska kopplas? mvh jonas Senast ändrad av jon-as | 13 mars 2007 | 19:35 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco 2 Postad 10 Mars , 2007 Hej ätt ut en bild så jag får se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jon-as 0 Postad 11 Mars , 2007 hej,har ingen bild på dom,men kablarna är röd,svart,vit och en grön. mvh jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco 2 Postad 12 Mars , 2007 vilken grov lek på kablarna är det, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jon-as 0 Postad 12 Mars , 2007 tja,kan tänka mej att kablarna är 2.5 kvadrat. provade vit å grön då funkade det men kablarna blev grymt varma, spelade ingen roll om jag pol vände. mvh jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nuklex 0 Postad 13 Mars , 2007 Vad är silent choice? Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser