Stevemedselcon 15 Postad 7 Februari , 2007 hos en kvällstidning...dom ska hjärnröntga Zlatan...undrar om dom kommer hitta något? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 7 Februari , 2007 Hur skulle det gå i samma situation föe dig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 7 Februari , 2007 troligen skulle jag få samma tabletter som du går på.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 7 Februari , 2007 Eller hur, och dom funkar oxå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 7 Februari , 2007 jag är skeptisk men okej då...snackade nyss med Dr Dängroth om det... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 7 Februari , 2007 Zlatans resultat har kommit! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 8 Februari , 2007 Är du säker på att det inte är stevemedselcons..... (popupblock på jobbet) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 8 Februari , 2007 kan inte vara min...ser ut som en typisk skåning på bilden!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 8 Februari , 2007 Det var ju tur det, då kan det inte vara min..:)Fan va snabb du är, är chefen inte på jobbet än? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 8 Februari , 2007 vad ska man med en chef till? Då blir man bara obstinat alá Zlatan ju... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser