Martin18m 0 Postad 12 Augusti , 2006 Har problem med backslaget.Propellern släpar vid neutralläge, tror det ska finnas en neutralbroms men var sitter den och var kommer jag åt den, skulle var kanon om någon har en sprängskiss mm på backslaget. Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Edvald 2 Postad 23 Juni On 8/12/2006 at 1:21 PM, Martin18m said: Har problem med backslaget.Propellern släpar vid neutralläge, tror det ska finnas en neutralbroms men var sitter den och var kommer jag åt den, skulle var kanon om någon har en sprängskiss mm på backslaget. Martin Hej, jag har samma problem med mitt SCG MRF700, lyckades du åtgärda det? i så fall skulle jag vara väldigt intresserad av att veta hur samt om du fick tag i en manual eller liknande Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mercury_44XS 382 Postad 23 Juni Hej Prova att kontakta Trans Auto i Södertälje. http://old.transauto.se/marint/marina-transmissioner/ovriga/ De hade SCG förr men har sedan ett antal år tillbaka överlåtit reservdelshållning till GB-Marine UK. De kanske vet någon som skruvat med dessa backslag och kan ge dig ett tips vart du skall vända dig. Mvh Pär Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser