Gå till innehåll
söndag 28 april 2024
peos

Raderad?...Wille...

Rekommendera Poster

Suck, suck, suck suck osv osv osv..........men Ru och Hustran får ni väl ändå tänka lite påsmiley-undecided.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Hörde av Säkra källor att Wille blir ny Huvudmoderator på alla forum, allt ska enligt uppgift bli klart till veckan!

 

Det är alltså inget avhopp, utan Wille dyker upp i nystruken Amiralsuniform.

 

*Wille On*

 

/Lasse

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hahahahahahahahahahaha!! fan...idag har du vaknat sent Eke!! en timme lite drygt till midnatt...o du kör aprilloskämt ännu!!!

 

Jag hörde Wille köpt Maringuiden o skulle göra om sajten till en ren humorsajt!Wille´ s roliga sida kommer den o heta enl. tillförlitliga källor!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

OK, Då du stevemelloydensmiley-cool.gif\ räknar jag mig som subjekt och du får på sin höjd bli ett ackusativobjekt ,haha på dej själv2.gif\. Och eftersom du uppenbarligen inte har någon båt i din sjöbod så tror jag bestämt att du är en förlupen bilägare med en gamma Lloyd i garaget! Å förresten, det höll jag på att glömma, vem fasen är vi- har du Svenne med dig också14.gif\?

The Yellow Panther!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Passa dig noga- jag bits och jag är tillräckligt klok för att inse att det aldrig är hundens fel om den är tokig12.gif\ Jag siktar alltid på ägaren när jag hugger, oskyldiga djur har jag fördragsamhet med. Dessutom så är jag inte vaccinerad, till skillnad mot mina hundar- så du kan inte vara säker- sådeså!

Förresten har du aldrig hört talas om Pantertanter2.gif\ Ru är bestämt en sådan också, det syns på bilden!

Hurra för dig Ru som vågat komma ut ur garderoben, tyvärr så lyckas jag inte lägga in någon bild på mig men lika bra är väl det för då skulle Steve få mardrömmar14.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja jösses vad det drog iväg här då smiley-laughing.gif\

En mycket bra poäng , som var en bra bit upp i tråden smiley-smile.gif\, var att den som startat tråden skall äga den.

Angående att man inte får svar på en fråga för att den har föekommit en massa gånger förut , dock kanske i lite olika skepnader.

Har för mig att en fråga om en FAQ har dykt upp. Kanske inte en så dum ide det heller nu inför sommaren, med förhoppningsvis massa nya båtägare, om det inte är ett hästajobb att lösa förstås.............

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Över 1100 visningar på bara ett par dagar... inte illa för att ligga på DÖSNACK..21.gif\

 

//Mathias

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Citerar Lasse P

 

Tänk, kanske det är så att många av de besökande 350.000 inte besöker MG på grund av MG utan på grund av Dokusåpa MG...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det är inte tråden i sig, utan alla helt ovidkommande inlägg i den som gör att den kvalificerat sig till DÖSNACK. Håll er till ämnet.

 

Hälsningar

*maringuiden.se* 

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad du menar men upprepar mig...

 

Det är inte tråden i sig, utan alla helt ovidkommande inlägg i den som gör att den kvalificerat sig till DÖSNACK

 

eller vad det detta du menade...


Det är inte MG som raderat Willes inlägg utan det är Wille själv som valt att göra detta.

 

Vi spara ju alla inlägg även om dom är raderade så det finns möjlighet att återställa det som är raderat. Men detta ger ju ett dilema i sig det med.

 

Vi skall titta på detta och se vad vi skall göra.

 

Det är ju tråkigt när kunskapsbasen urholkas.

 

//admin

 

maringuiden.se

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja du, den frågan om återställning av inlägg som raderats av medlemmen själv är nog mera en juridisk fråga.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Du har rätt, det är en av de saker vi undersöker just nu...

 

maringuiden.se

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag vet också svaret.

MG äger inläggen som skrivs på deras forum.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

När man kollar runt på olika forum verkar det som om äganderätten till inläggen varierar. Kanske något för MG att klargöra när man registrerar sig

 


Klippt från SVT.se Forum:



Hur aktiveras mitt medlemskonto?

 

När du blir medlem på svt.se skickas ett mejl till den e-postadress som du angav när du registrerade dig. I mejlet finns en bekräftelselänk och för att bli medlem måste du klicka på länken inom 48 timmar från det att du registrerade dig. Om du inte klickar på bekräftelselänken inom 48 timmar så tas din anmälan bort.Hur ändrar jag mina uppgifter?

 

Under Inställningar på din medlemssida kan du ändra alla uppgifter du fyller i om dig själv, förutom användarnamnet. Foruminlägg kan du däremot inte ändra i efterhand eller ta bort.


Vem äger innehållet på svt.se?

 

Allt material som du bidrar med hör till sajten. Även om du avslutar ditt medlemskap så är det SVT som äger innehållet och som beslutar om det ska ligga kvar på sajten.


SVT tillåter inte olagligt, obscent, förolämpande eller på annat sätt olämpligt innehåll på svt.se. SVT förbehåller sig rätten att själva avgöra vad som är olämpligt innehåll på svt.se. SVT förbehåller sig rätten att ändra eller ta bort olämpligt innehåll.


Hur inaktiverar jag mitt konto?

 

Du kan själv avsluta, eller inaktivera ditt konto. När du inaktiverat ditt konto kan du inte längre logga in, och ingen annan kan heller komma åt dina personliga uppgifter. Dina bidrag till sajten till exempel foruminlägg, liksom ditt användarnamn, kommer däremot att finnas kvar på svt.se. Det betyder också att ingen annan kan använda ditt gamla användarnamn

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Exakt Finnspeed!

Men så står det INTE i dom användarvillkor som jag kryssat i på Maringuiden, och för att ändring ska bli giltlig så måste varje medlem också få ta del och godkänna dom nya villkoren.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Var hittar jag det finstilta dvs. villkoren för medlemsskap m.m.?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

När du registrerade dig accepterade du via en kryssruta vilkoren. Till höger om rutan finns en länk till villkoren. Du läste väl dom innan du kryssade i rutansmiley-smile.gif\

 

Samtliga besökare till denna sida, förutsätts ha läst igenom och accepterat följande villkor:

 

maringuidens målsättning är att alltid förmedla korrekt information till våra besökare. Det finns dock tillfällen då vi ej kan kontrollera att äktheten i den information som användare tillhandahåller är korrekt i vad det än må vara.

 

maringuiden.se ansvarar inte för den information som en innehållsleverantör, samarbetspartner, annonsör tillhandahåller på maringuiden.se

 

De länkar och hänvisningar till andra hemsidor tillhandahålls endast i upplysande syfte.

 

maringuiden.se ansvarar inte för de bilder som laddas upp vid annonsering i marinbörsen. Äktehetn i de annonser och inlägg på maringuiden.se som publiceras ansvarar respektive annonsör för.

 

maringuiden.se ansvarar inte för direkta eller indirekta skador samt inkomsbortfall som drabbar användaren/besökaren p.g.a. fel i portalen.

 

Eventuella tvister som kan hänföras till vår portal skall avgöras i enlighet med svensk lag i svensk domstol.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja, dessa rader hittade jag. Men där nämns ju inte MG:s forum med ett enda ord.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

nä precis, det är ju därför hela den här debatten dragit igång. Eftersom MG har missat den här delen så tycker jag att det bara att bita i det sura äpplet och radera de inlägg som bl.a Sjörövaren, Skotten, Floyd önskade.

 

Vill MG förändra villkoren så går det väl att fixa så man får en Pop-Up när man loggar in där man får godkänna dem. Den som i ett sånt fall inte kan acceptera nya regler borde dessutom få välja om hans inlägg ska stå kvar eller raderas.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Sjörövaren, Skotten, Floyd´ s inlägg kommer att bli inaktiverade/osynliga för er andra senast fr.o.m 2006-04-07. Visst vi gör detta i vinstsyfte, men den stora förloraren är tyvärr ni som är användare av forumet. För övrigt har ni informationen gratis samlad på ett ställe, om någon av er missat det.

 

Som sagt tidigare... Vi kommer med ett FÖRTYDLIGANDE av villkoren för publisering i forum och webbplatser inom kort.

 

Har ni inga båtar att prata om? 8.gif\

 

 

Hälsningar

maringuiden.se

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...