Terrafobica 69 Postad 28 Februari , 2006 Nu är det drygt en och en halv månad kvar till sjösättning. Då tar jag min hund med mig och flyttar in i båten. Det blir inte många nätter i hemmet fram till oktober månad. Men i år känns det inte lika roligt som det brukar göra. På bryggorna i vår hamn ligger det högvis med fågelträck från de änder och svanar som håller till där. Vi försöker naturligtvis att hålla bryggorna rena, men det är en ojämn kamp. I detta går så min hund och nosar och sedan ska vi sova tillsammans, obehagligt minst sagt, men hur farligt är det egentligen? Finns det någon läkare bland oss MG´ are som har kunskaper om detta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 28 Februari , 2006 Vad har hänt, Terra, varför får Du inte sova hemma??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 28 Februari , 2006 Jag gillar hundar,men inte vill jag sova med dem.Man vet ju vad de snaskar i sig,och rullar sig i Hua... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 28 Februari , 2006 Varför blir det massa bps...och märkligheter,när jag puttar in smileys????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
spunk_totte 1 Postad 28 Februari , 2006 &NBSP betyder mellanslag i HTML Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 69 Postad 28 Februari , 2006 Vill inte sova i en lägenhet om jag kan slippa Båten är mitt hem halva året och har allt som behövs av bekvämligheter. Mår änder bra av arsenik tro? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ekelunden 0 Postad 28 Februari , 2006 Då har det hänt... Klicka Här *Virus Off* /Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qwintus 0 Postad 28 Februari , 2006 Vi är nog många som känner samma oro inför våren och sommaren. Jag tog mig friheten att sicka vidare frågan till jordbruksverket som hantera virus frågan. Jag återkommer med deras svar när det kommer. Mvh Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 28 Februari , 2006 Har hört att det skall vara svårt att bli smittad. De som ligger lite i riskzonen är de som hanterar fåglar dagligen... Hur det är med hundar vet jag dock inte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ekelunden 0 Postad 28 Februari , 2006 Helt ofarligt är inte viruset! Klicka Här *Usch* /Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ekelunden 0 Postad 28 Februari , 2006 Skiter är bara förnamnet... Vissa öar (läs, kobbar) går inte att beträda p.g.a all skit! Bilden tog jag nu i höstas här i Göteborgs skärgård. *Shit Off* /Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 842 Postad 28 Februari , 2006 Hagelgevär? Annars kan man ju picka äggen har jag hört men det är ju ett långt projekt innan de är utdöda.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 28 Februari , 2006 Kanske en ny kulinarisk sensation.Skarvsoppa.....tips till båtmat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ekelunden 0 Postad 28 Februari , 2006 Kryddad med H5N1... Mvh /Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 28 Februari , 2006 Troligen är vi just därför immuna,men hur går det för Donald duck? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LeCanard 1 Postad 28 Februari , 2006 En av båtarna i den numera nerlaggda 40-fotscuppen gick under beteckningen måskobben pga allt kacklande. Som tur var så försvann de akterut tämligen fort efter start. /LC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ekelunden 0 Postad 5 Mars , 2006 Okey! - Vilka skulle Skrotas? Klicka Här *Hmm On* /Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qwintus 0 Postad 5 Mars , 2006 Aktuell info. om fågelinflensan finns att läsa på http://www.jordbruksverket.se Tyvärr verkar det som att svar på e-mail kan dröja från dom och mycket kan hända tills vi har våra båtar i sjön. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser