skepparn 1 Postad 27 Januari , 2006 Någon som kan ge tips på vem som kan hjälpa mej med tvätt av kapell samt impregnering av det samma i Göteborgstrakten ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 27 Januari , 2006 När jag själv inte orkat göra rent kapellet har jag lagt skickat detta till någon av företagen som annonserar i båttidningarna. Det verkar vara hugget som stucket vilken man tar, priserna och servicen verkar likartad. När det gäller företag i Gbg trakten så finns det ett på Åskvädersgatan. Vilket enligt några skall vara bra./lycka till/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jaape 0 Postad 27 Januari , 2006 Har alltid tvättat mina kapell själv, oftast med högtryckstvätt och det har fungerat bra. Funderar nu på att köpa tjänsten. Vad kostar tvätt impregnering av ett kapell? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
M_Bergqvist 0 Postad 27 Januari , 2006 Var och hörde om kapelltvätt på kapellmakeriet här om dagen, dom rekomenderade en firma ute vid Kviberg. Skickar meddelande till dig så slipper vi göra reklam i tråden. /Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser