Mercury_44XS 775 Postad 12 Maj 10 minuter sedan skrev Passgard: Hej igen, Mitt letande fortsätter.. Nu ligger det ute en Örnvik 610 MC. Dock står det såhär: Vi har använt båten under två säsonger och haft stor glädje av den. I slutet av förra sommaren sprack en slang till expansionskärlet i kylsystemet. Slangen är utbytt och glykolen återfylld, men vi upplevde därefter att motorn inte gick rent på alla cylindrar. Exakt vad som hände berättar jag gärna mer om – hör av dig så förklarar jag så gott jag kan. Är det big no att ens tänka sig att köpa denna båten med den motorn? Mvh Martin Har du länk till annonsen? Vet inte om jag kan se FB eftersom jag inte har FB. Vad är det för motor? 3.0 bensin eller 1.7 diesel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Passgard 4 Postad 12 Maj 47 minuter sedan skrev Mercury_44XS: Har du länk till annonsen? Vet inte om jag kan se FB eftersom jag inte har FB. Vad är det för motor? 3.0 bensin eller 1.7 diesel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser