kotten33 1 Postad måndag kl 20:00 Funderar att åka dit till helgen men tyckte jag såg någonstans att det inte var riktigt lika bra i år. Någon som varit där och kan ge sin bild? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
IngemarE 3 932 Postad måndag kl 20:02 Titta i slutet på denna tråd 1 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kotten33 1 Postad måndag kl 21:23 1 timme sedan skrev IngemarE: Titta i slutet på denna tråd Tack för detta, uppskattas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Boanjohan 706 Postad måndag kl 22:03 Det beror såklart på vad man är intresserad av. Nimbus/Axopar/Marex var väl enda utställare av lite större motorbåtar. Inga segelbåtar större än två krona jolle och C55 dagseglare. Massor av styrpulpetare. Det var i alla fall inget som föll mig riktigt i smaken. Båtar var bara halva A-hallen, andra A-halvan + utrymmena vid östra entren var husbilar, husvagnar. Hall B var båttillbehör som mest kändes som bestod av merparten var Erlandssons brygga och Biltema. 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 990 Postad onsdag kl 07:49 2026-03-09 vid 23:03 skrev Boanjohan: Det beror såklart på vad man är intresserad av. Nimbus/Axopar/Marex var väl enda utställare av lite större motorbåtar. Och Grandezza. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patrikflink 913 Postad fredag kl 19:23 Jag, frun och 6 båtpolare ska tillsammans åka till mässan imorgon. Har inte besökt någon på 7 år. Vi gör lite grejer ihop när båtarna ligger på land varje månad och detta blir det sista innan vi går ihop med båtarna. Var inne och Hjertmans idag och handlade lite och frågade om mässan och just dom. De sa att vi kommer bli mycket besvikna, jämfört med tidigare år så är det som att gå in på Pressbyrån. Hur som haver, en rolig gemensam grej som kan bli kul. Dock ser jag inte framemot resan till Stockholm... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Boanjohan 706 Postad 23 timmar sedan 11 timmar sedan skrev patrikflink: Dock ser jag inte framemot resan till Stockholm... Nä, vem f-n gör det. Inte ens vi som bor här gör det.....😂 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patrikflink 913 Postad 2 timmar sedan Tyckte faktiskt det var riktigt trevligt med lite mindre. Rätt så många utställare på tillbehör sidan som var mycket trevliga och hjälpsamma vid frågor. Kompisen köpte en ny Garmin plotter till ett betydligt bättre pris än vad jag gav för samma. Jag själv kommer nog att beställa en sak, men återkommer i en annan tråd om det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser