Bug63 0 Postad 9 Januari Hej! Har en AQ205 jag ska koppla in startmotorn på. Vet vsr röd och rödgul ska vara, men har en svart kabel över jag inte hittar var den ska kopplas in. Hittat en bild på nätet men blir inte riktigt klok på det. något tips? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mercury_44XS 469 Postad 9 Januari Hej Har du någon bättre bild på den svarta kabeln? Svarta kablar brukar vara jord (minus). På vissa tidiga GM Smallblock kan det sitta en lila kabel på R anslutningen på solenoiden som är utåt mot styrbord. Gul/röd ska sitta på S anslutningen närmast motorblocket. Vad var det för bild du hittade online, kan du länka till den eller lägga upp en bilden? Mvh Pär Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bug63 0 Postad 9 Januari Hej, bilden som jag bifogat är från nätet. Kan ta en bild på kabeln imorgon om det underlättar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mercury_44XS 469 Postad 9 Januari Jaha, jag trodde det var din motor på bilden och att du hittat ett kopplingsschema online. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bug63 0 Postad 9 Januari Hej, Nej tyvärr så hittar jag inget vettigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser