ChristerN 2 828 Postad 27 April För mig Àr det nu, sedan senaste uppdateringen, helt hanterbara annonser. Sen hÄller jag med om att urvalet Àr tveksamt. Har inte sökt pÄ varken nagelsvamp eller lÀttklÀdda tjejer. Men de Àr inte i vÀgen som de var ett tag för vissa. 1 Dela detta inlÀgg LÀnk till inlÀgg Dela pÄ andra webbplatser
Georg_Ohm 5 227 Postad 27 April Jag surfar ju pÄ Maringuiden pÄ Ipad, och har dÄ, vad jag tror efter att lÀst era inlÀgg, haft lindriga problem, med reklam dÄ, sömnapné och nagelsvamp Àr ju en annan sak⊠MEN dÄ jag Àr inne pÄ andra webbplatser kommer det ibland popuprutor frÄn Oljemagasinet⊠dom gÄr nu visserligen att stÀnga av lÀtt. Dela detta inlÀgg LÀnk till inlÀgg Dela pÄ andra webbplatser
K_Haddock 47 Postad 28 April AdBlock Dela detta inlÀgg LÀnk till inlÀgg Dela pÄ andra webbplatser
Mackey 4 983 Postad 29 April 2026-04-28 vid 10:03 skrev K_Haddock: AdBlock Som sagt, nÄgon eller nÄgot ska ju betala för det som erbjuds pÄ nÀtet och dÄ föredrar jag reklam framför att betala sjÀlv. Dela detta inlÀgg LÀnk till inlÀgg Dela pÄ andra webbplatser