trillium 4 Postad 21 timmar sedan Marin & fritid Örebro m,fl är oseriösa och utför inte t:ex "Leverans service" på en ny båt för 700,000kr Merkathode kablaget låg intryckt i drev/avgas... alltihop la av och kostade mig 20,000kr med jobb och material.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 757 Postad 14 timmar sedan 6 timmar sedan skrev trillium: kostade mig 20,000kr med jobb och material.... Du borde ha reklamerat felet, skulle jag ha tyckt om det inte var Marin och Fritid det gällde. De missköter sig ganska ofta och då drar det ut på tiden och plötsligt har sommaren gått över i höst och kanske tom. vinter. Det var nog klokt att åtgärda detta själv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GenRLee 0 Postad 11 timmar sedan Dessa skojare…….Av alla olika handlare jag någonsin köpt fordon eller dyrare prylar av så är Marin & Fritid en koncern i en helt egen usel klass. Köpte mot bättre vetande en ny motor av dem i Laxå då det inte gick att få tag i under pandemin. Det lovades mkt och skulle skickas saker och kompletteras. Efter ett år av löften och nya olika varianter av bortförklaringar inklusive utskällning gav jag upp och löste det själv för egna pengar. Nackdelen utöver det är att jag inte fick ngn garanti på nya motorn för de struntade helt enkelt att registrera den hos tillverkaren. Om du köper ngt där så gör det med vetskapen om att du får lösa allt själv om det strular och dubbelkolla att de fixar garanti om du köper ngt nytt av dem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser