Flaggstyrman 0 Postad 15 Juni Min Simradplotter har börjat plötsligt visa färdvägen på kartan i breda streck när jag kör långsamt istället för som en smal linje. Se bifogad bild. Är det en inställnings-grej eller har det blivit fel på plottern? Finns det någon Simradkännare som har någon idé? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rascal 1 013 Postad 15 Juni 45 minuter sedan skrev Flaggstyrman: Min Simradplotter har börjat plötsligt visa färdvägen på kartan i breda streck när jag kör långsamt istället för som en smal linje. Se bifogad bild. Är det en inställnings-grej eller har det blivit fel på plottern? Finns det någon Simradkännare som har någon idé? Samma fråga igen??!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flaggstyrman 0 Postad 15 Juni 36 minuter sedan skrev Rascal: Samma fråga igen??!! Ja fast i annat forum. Var osäker på detta mest hör hemma i Navigering eller i Mekforumet. Tar gärna bort det från Navigering men hittar inget sätt att radera inlägg? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
raol 2 401 Postad 15 Juni 6 minuter sedan skrev Flaggstyrman: Ja fast i annat forum. Var osäker på detta mest hör hemma i Navigering eller i Mekforumet. Tar gärna bort det från Navigering men hittar inget sätt att radera inlägg? Inte mek och teknik i alla fall... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser