freddenacka 3 Postad 26 Maj Hej! Jag gör lite efterforskningar av min båt Windy 26 sn. Jag fick bekräftat från Windy att den var såld till ett företag som hette Nya Rundström samt att båten är tillverkad mars 1981. Är det någon som vet mer om det företaget? Jag har hittat ett företag i en båttidning från 1982 som hette Rundströms utombordarservice i Norrköping, men det är troligen något helt annat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kiwi- 4 Postad 27 Maj Nya Rundström Båt & Motor är omnämnda i dagstidningar från 80-talet: https://tidningar.kb.se/search?q="Nya rundström"&searchGranularity=part Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bemek 67 Postad 27 Maj tel till nya R går nu till annat marinföretag 01118420sju Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
freddenacka 3 Postad 27 Maj Tusen tack! Har tillgång till dn arkiv men ska titta på de andra träffar! Var hittade du telefonummret? Firman som har det idag har varit aktiv sedan 1973. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser