Hybro 1 301 Postad 15 April (redigerade) Länkar till annat forum, Maskinisten.net, där jag skrivit under typ 10 år om i princip allt jag gjort med min Albin Cumulus. Grabbräcke, Peke, Badbrygga mm i rostfritt. Och en hel del annat, t ex sittbrunnskapell, montering av Garmin frammåtseende ekolod, säker vinterkonservering av motor, bottenfärg, byte Cutlesslager, motorservice Yanmar YSM12, modifierad bilgenerator, service Eberspächer Dieselvärmare, Bimini, drift CPAP, o s v, o s v. Kanske finner Ni nåt matnyttigt. https://www.maskinisten.net/viewtopic.php?t=279408#p3460401 - En länk till innehållsförteckning (blå text) finns bifogad i första inlägget. Ladda ned länken, och öppna från denna, så funkar det som tänkt. Välkommen att botanisera... - Tar gärna emot kommentarer här. Redigerad 15 April av Hybro Komplettering 1 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janne_G 159 Postad 15 April Magiskt, världsklass. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybro 1 301 Postad 15 April Slomper sig ibland😉 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser