paddyirishmaninsweden 0 Postad 10 September , 2023 Hej. Relativt ny till båt livet . Köpt en ryds 430 förra vecka med ett Mercury 30 /2 takt motor . Min frågar är vad har dom på bilden för funktion ? Best wishes B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
paddyirishmaninsweden 0 Postad 10 September , 2023 Den ändra bild på mercury 30 . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
excel319 633 Postad 10 September , 2023 5 minuter sedan skrev paddyirishmaninsweden: Hej. Relativt ny till båt livet . Köpt en ryds 430 förra vecka med ett Mercury 30 /2 takt motor . Min frågar är vad har dom på bilden för funktion ? Best wishes B Genom att skruva på den ratten avgör du hur trögt fartreglaget ska gå att manövrera. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
excel319 633 Postad 10 September , 2023 4 minuter sedan skrev paddyirishmaninsweden: Den ändra bild på mercury 30 . Jag skulle spontant gissa på något för spärren vid tiltning av motorn, men det kan vara helt fel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
paddyirishmaninsweden 0 Postad 10 September , 2023 Den går under och till en väjer. Se bild. Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
paddyirishmaninsweden 0 Postad 10 September , 2023 Tack för hjälpen excel319 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser