Pelleplaning 1 Postad 7 Juni , 2022 Hej, Är det någon som råkar ha en CTEK kabel över. Min trillade i bitar och de säljs tydligen inte längre. Dragningen på insidan är i gott skick så jag vill gärna slippa rota runt i det. Jag betalar gärna för både kabel och transport. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LasseSkoghall 2 Postad 26 Maj Vet att det är en mycket gammal tråd, men hittade du någon kontakt som passade? Jag står nämligen i samma behov nu 😂 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 5 280 Postad 27 Maj (redigerade) 14 timmar sedan skrev LasseSkoghall: Vet att det är en mycket gammal tråd, men hittade du någon kontakt som passade? Jag står nämligen i samma behov nu 😂 Jag rekommenderar dig att byta ut dessa kontaktdon mot standard CEE. Du behöver ju inte välja Biltemas (men det var lättare att kopiera in bilder från Biltema). Såvitt jag kan se finns det numera CEE uttag på bryggstolparna i nästan alla gästhamnar. Det finns även intagshanar för helt infällt montage. Redigerad 27 Maj av Georg_Ohm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser