Gå till innehåll
måndag 29 april 2024
Svenke

Bränsleflödesmätare.

Rekommendera Poster

Då dom jag tittat på tidigare försvunnit från marknaden har jag hittat en ny, Flowtrecs Wave DIESEL-2.

Finns det någon här som har en sådan?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack för tipset, Svenke! Vi har precis beställt en Wave för dubbla bensinare. Återkommer när vi installerat och provkört. Hittills gott intryck av Flowtrecs. De svarar snabbt och verkar kunna sin sak. Utförlig spec och manual. Stäm av med dem så du får rätt storlek på sensorerna till just dina maskiner. För liten kan hämma flödet. /Daniel

 

https://www.shop.flowtrecs.com/en/glowna/21-flowtrecs-45.html#/2-version-m_60_130_km

 

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag tackar med! Kul med teknik även om vår maskin kanske inte behöver en flödesmätare. Men kul! Avvaktar resultat!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har beställt en Flowtrecs APP for Android DUO DIESEL till mina VP ad41b maskiner, återkommer med resultat.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
2022-05-09 vid 22:44 skrev DeO:

Tack för tipset, Svenke! Vi har precis beställt en Wave för dubbla bensinare. Återkommer när vi installerat och provkört. Hittills gott intryck av Flowtrecs. De svarar snabbt och verkar kunna sin sak. Utförlig spec och manual. Stäm av med dem så du får rätt storlek på sensorerna till just dina maskiner. För liten kan hämma flödet. /Daniel

 

https://www.shop.flowtrecs.com/en/glowna/21-flowtrecs-45.html#/2-version-m_60_130_km

 

Har du installerat och provkört? Hur fungerar det?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...