Tordan69 1 Postad 28 Maj , 2021 Hej, hoppas det inte är för offtopic, men jag tänkte kolla om någon har koll på statusen på Härjarö gästhamn, går det att lägga till för övernattning med segelbåt? Rätt sparsamt med info, bilden jag får är att gästhamnen är "ur drift", men bryggan är kvar och kan användas. På Upplandsstiftelsens hemsida läser jag att ångbåtsbryggan och lilla raststugan rustats upp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rascal 1 040 Postad 29 Maj , 2021 22 timmar sedan skrev Tordan69: Hej, hoppas det inte är för offtopic, men jag tänkte kolla om någon har koll på statusen på Härjarö gästhamn, går det att lägga till för övernattning med segelbåt? Rätt sparsamt med info, bilden jag får är att gästhamnen är "ur drift", men bryggan är kvar och kan användas. På Upplandsstiftelsens hemsida läser jag att ångbåtsbryggan och lilla raststugan rustats upp. Låg där en natt i September -20. Precis som du skriver, bryggan kvar och kan användas. Liten varning för landgångarna mellan pontonerna dom är risiga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser