BboatB 26 Postad 11 December , 2018 Är det någon här som bytt septiktanken på en Winga 78? Jag behöver demontera köket men det är inte helt självklart hur man går till väga..? Ngn som plockat ner köket så man kommer åt tanken bakom? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 360 Postad 11 December , 2018 Är tanken original, eller eftermonterad av tidigare ägare..? Känns som båtar av den åldern vi snackar här levererades med ”direktitlopp” från toan, och alla lösninhar av den här typen är mer eller mindre unika för aktuella båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BboatB 26 Postad 11 December , 2018 Det satt holdingtank orginal i wingorna, men jag tror inte denna tanken är orginal utan redan bytt en gg. Men jag ska montera ny toalett/sugtömning så behöver komma åt tanken och tänkte byta allt när man ändå är där och rotar. Men är lite knepigt med hur de har fäst alla paneler i köket så hade varit kanon om ngn skruvat bort det redan och kunde beskriva processen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser