Promod 18 Postad 13 Mars , 2018 Jag har en TK-trailer 30 km/h som jag fick med när jag köpte båten men egentligen inte har någon användning av. Den har dubbla axlar och tar min båt som är knappt 9 meter och drygt 3 ton. Tittar jag på TK-trailers hemsida så ligger väl motsvarande storlek i prisklassen 40-50 KSEK. Jag har båten på en marina som tar upp båten och placerar på stöttor och ser ingen behov av att kunna att använda trailern. Just nu tar den bara plats hemma på tomten och i somras kunde jag ha den på marinen men de kommer från nästa sommar ta hyra även för trailers. Två frågor: Finns det någon anledning till att behålla en trailern även om jag inte ser det själv just nu t.ex. om jag skulle sälja båten? Vad skulle denna kunna vara värd vid en försäljning på Blocket eller motsvarande? Tack på förhand! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 860 Postad 13 Mars , 2018 Håll koll på priserna, trailers är värdefulla. Jag sålde båt utan trailer. Senare sålde jag trailern och fick väldigt bra betalt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gundj 207 Postad 13 Mars , 2018 10KKr bjudet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser