zumpen 2 Postad 24 Maj , 2005 Tjena igen.. funderar på att skaffa en 17 wide LCD TV till båten.. den går på 12 volt men kan man helt utan vidare koppla in den rakt av eller? tyckte mig se denna fråga innan men jag hittade den inte nu =( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DeLorean 0 Postad 24 Maj , 2005 tja... [LINK]maringuiden.se/forum/;thread=37972[/LINK] Sä kan du säkert få ett par tips // Reine Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zumpen 2 Postad 24 Maj , 2005 Nån som kan uppskatta var en bärbar pc med 8 tums LCD skärm och en sån här 17 wide kan dra i ström? Jag har dubbla batterier i båten och tänker ju mest köra pc`n när jag kör båten dock så kan man ju regniga kvällar vilja kolla på tv och då vill man ju inte dra ur batteriet så att motorn en går igång sen.. klarar dom ett par timmars tittande på en kväll tro? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DeLorean 0 Postad 24 Maj , 2005 Oj Fl´åt... Nu skall länken funka. [LINK]www.maringuiden.se/forum/;thread=37972[/LINK] // Reine Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser