Gå till innehåll
fredag 26 april 2024
sigge_1

Garmin 521/521S

Rekommendera Poster

Någon som vet om det enbart är mjukvara som skiljer dessa åt? 521s har ju ekolodsmöjlighet och det behöver jag.

Sitter dock en vanlig 521 monterad infälld i instrumentpanelen på min båt och jag skulle vilja uppgradera min till en S inför hummer fisket.

Någon som vet? Någon som har en S liggande? Någon som vill byta med cash emellan? All hjälp uppskattas!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är hw skilnad. 521 har inte ekolod hw inuti. Så du måste byta om du vill ha detta...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är hw skilnad. 521 har inte ekolod hw inuti. Så du måste byta om du vill ha detta...

Tack för svar även om det var negativt, problemetb är att jag då får byta ut hela min instrumentpanel vilket Micore ville ha x antal tusen för. Därav att jag letar en gammal "S"

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Leta vidare - det finns säkert nogonstans, men det finns väl ochså andre Garmin med samma yttre mått? Till ex 526s, 531s, 536s, 541s 546s - så om du söker lite så finns det säkert att hitta!

 

Ser att det ligger sådana på Blocket, Finn.no, och Ebay...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag harcen 521s méd sjökort runt hela sverige samt finland. Använde den i min segelbåt nr 2 en sommar.. nu ligger den som reserv efersom hag har äldre fast större i nuvarande båt.

Har i 4år tänkt dra fram ström så jag kan koppla in även denna.... vet ej om det kommer bli av. Finns ekolod till den, som jag hade installerat inne i scampin.

Jag skickar pm till dej om jag bestämmer mej för att sälja den.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...