Botved 94 Postad 12 April , 2016 Finns det något sätt att montera avluftning på en rfr toatank utan svetsning? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RobertL 7 Postad 12 April , 2016 (redigerade) Finns det något sätt att montera avluftning på en rfr toatank utan svetsning? Kanske denna kan vara något? Syns dåligt på bilden, men tror att att brickan på insidan är slitsad likt som det brukar se ut på tankarmaturer så att den går att montera utan att behöva komma åt insidan på tanken. Vet dock inte om det finns en risk att mässing och rostfritt går dåligt ihop. http://www.hjertmans.se/produkter/vatten-vvs/vatten-vvs-tankar/septiktankar/tankgenomforing-svetsfri Redigerad 12 April , 2016 av RobertL Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lindius 65 Postad 13 April , 2016 Mja, i förra eller förförra Praktiskt båtägande så var det ett reportage om en svensk herre som "uppfunnit" denna läsning, både som avluftning och som servicelucka in i bränsletankar etc, sök på nätet så kan du nog hitta artikeln alternativt produkten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser