fredde7 7 Postad 2 September , 2015 Hej! Håller på att renovera min Draco 200HT, och just nu håller jag på att sanera båten på en massa onödigt. Flera kilo elkablar, onödiga slangar, torkare med motorer, flödesmätare och en wallasvärmare. Nu till frågan, Är det lönt att försöka sälja wallasvärmaren och flödesmätaren, är det något värde i dessa? Och isåfall vad är rimligt att få för dessa? Jag tror jag har läst att värmaren heter wallas 1800?? och tycker mig ha sätt att flödesmätaren heter navteq eller liknande. /Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 406 Postad 2 September , 2015 Värmare brukar gå att sälja. Wallas lär varra rätt lättmekade, så även defekta brukar gå att sälja. Kolla på Blocket hur de ligger i pris. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jmwa 25 Postad 2 September , 2015 Jag är ute efter en Wallas 1800. Om priset är rätt i förhållande till skicket är jag intresserad. Inboxa mig med mer info om du vill! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 864 Postad 2 September , 2015 Om det är en fungerande Wallas 1800B inkl skorsten på 1500 spänn. Jag har en bevakning på Blocket från när jag köpte så jag ser priserna hela tiden. Hoppas jag inte förstörde din affär, jmwa! 1500 är den värd, kosta på 500: relän, glödspiral och ny pump så går den 30 år till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jmwa 25 Postad 3 September , 2015 Som sagt, Fredde7, jag är intresserad. Hör av dig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fredde7 7 Postad 6 September , 2015 Hej igen! Ursäkta att jag inte svarat, har haft fullt upp. Kan konstatera att värmaren är en Wallas 1400 med tank och skorsten. Flödesmätaren är från nya zeland och är i stort sätt ny, givare megalång kabel och instrument. Har även en P Kam i riktigt bra skick. Dubbla solex pai44 inkl insugningsrör och flamdämpare, membran, nålventiler, packningar,ställskruvar nytt, förgasarna i övrigt är gamla men fungerande. Om intresse finns så maila mig på [email protected] Säljes förmånligt vid smidig affär. eller bytes mot något behövligt;) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser