Jas65 2 Postad 25 Maj , 2015 Hej Är det ngn som har erfarenhet eller ett hum om vad det kostar att transportera en båt med Lastbil fr Sthlm till Gbg, runt 9 meter lång och 3 ton? Mvh Jack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
klusa 15 Postad 25 Maj , 2015 När jag levererade en båt till Stockholm från Gbg, för tre år sedan, åkte jag på returen också, då han letade i tre veckor efter en returfrakt. Kostade 14.000:- Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 25 Maj , 2015 Hej! Jag kan segla runt båten åt dig. När skall det ske? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jas65 2 Postad 25 Maj , 2015 Hej! Jag kan segla runt båten åt dig. När skall det ske? Tack, var mest nyfiken på kostnaden ifall det blir båtbyte och den inhandlas utomsocknes. 14 tusen är mkt men ändå acceptabelt när man lägger flera hundra tusen på en båt, och hittar man "just den" båten så är kostnaden ändå minimal (tycker iaf jag) tack för svaren Mvh Jack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser