Gå till innehåll
lördag 27 april 2024
wallen

båtel

Rekommendera Poster

Hej Någon som kan eller har tid att fixa och byta ut el samt gå igenom elsystem på en windy motorbåt -76 års modell. Någon som har intresse och vill tjäna lite extrapengar.

MVH Tony 0707152100

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja - ev i Oktober 2015, under förutsättning att båten finns i Kungshamn på Västkusten. ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har hjälpt till en hel del på vår brygga genom åren. Men nu tackar jag nej till inviter.

Det beror på att om man ska göra ett bra jobb så för det med sig det ena och det andra...

I vart fall jag själv är kanske lite för noga med storlek på kablar, avsäkring osv osv.

 

Risken är att båtägaren tycker att det inte blir "Lite" extrapengar medan den som gör jobbet tycker att det blir för lite… det tar alltid lite längre tid än man tror liksom?

 

Tips, det underlättar om du i förväg tänker igenom vad du vill ha gjort eller vilka funktioner du absolut vill ska få nya pryttlar. Man måste avgränsa ganska hårdhänt nämligen annars riskerar du att bygga helt ny el i hela båten.

Är du inte kunnig så be om hjälp för avgränsning. Då är det lättare att få det du vill sedan.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...