Maggan58 0 Postad 22 September , 2014 Hej Vi har en Saltö 31 och vi letar efter någon som kan göra ett plasttak till styrhytten, så att det blir som en lucka eller skjutdörr/fönster. Måste också fråga om ni vet om Saltöklubben finns kvar och isåfall vart eller om ni kan rekommendera någon som håller på med Saltö båtar ? Mvh Siv Hedlund Tyresö Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seawing 10 Postad 25 September , 2014 Tror att Saltö Marin i Oxelösund har kvar formarna, men helt säker är jag inte. Fråga efter Kenta som jobbar där, han är en rackans bra plastare/lackerare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser