Gå till innehåll
fredag 26 april 2024
Justintime

Toalett till Nautic 900

Rekommendera Poster

Vadå, krävs det någon specialmodell?? Annars är det väl bara att botanisera bland vilken handlare som helst.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jo det måste vara en toalett som funkar som en vanlig toa som  släpper ner "skiten" rakt ner i septiktanken under toastolen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har också toaletten uppe på septitanken, jag har en vanlig el-toa med kvarn.

Jag har bara satt en kort slangbit på nippeln till avloppet från toan till en nippel bredvid stolen rakt ner i tanken.

Om det finns ett stort hål där stolen sitter nu så kan du ju bara tillverka ett lock som du säter toastolen och anslutningen på-bara ett förslag-.

 

//Roger

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har också toaletten uppe på septitanken, jag har en vanlig el-toa med kvarn.

Jag har bara satt en kort slangbit på nippeln till avloppet från toan till en nippel bredvid stolen rakt ner i tanken.

Om det finns ett stort hål där stolen sitter nu så kan du ju bara tillverka ett lock som du säter toastolen och anslutningen på-bara ett förslag-.

 

//Roger

Hej,

 

Har faktiskt funderat på att lösa det som du föreslår.

 

//Tony

Redigerad av Justintime

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kolla med Vallen marin. http://orrskar.se/ 

Där köpte jag min nya, gissar att du har samma modell på toa som i Orrskär och Nimo 27.

Tack för det tipset, jag tror att toalettlösning är lika på Orrskär och Nautic 900.

 

Vet du namnet på toaletten?

 

/Tony

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...