bjornoltoppi 0 Postad 23 April , 2014 Någon som har en aning om var man kan få tag på motordekaler till yamaha? Motorn i fråga är en yamaha 55 från 79. Har kollat på mickes motor i växjö men dom skulle dessvärre ha drygt 2400 kronor för båda som sitter på sidorna. Tyckte det lät lite väl dyrt. Letar efter något ställe där det finns billigare? Tack. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
roobeert 0 Postad 23 April , 2014 Någon som har en aning om var man kan få tag på motordekaler till yamaha? Motorn i fråga är en yamaha 55 från 79. Har kollat på mickes motor i växjö men dom skulle dessvärre ha drygt 2400 kronor för båda som sitter på sidorna. Tyckte det lät lite väl dyrt. Letar efter något ställe där det finns billigare? Tack. Ebay är mitt tips, köpte mina kompletta honda dekaler där för 300kr. Mvh Robert Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
M__G 322 Postad 24 April , 2014 Någon som har en aning om var man kan få tag på motordekaler till yamaha? Motorn i fråga är en yamaha 55 från 79. Har kollat på mickes motor i växjö men dom skulle dessvärre ha drygt 2400 kronor för båda som sitter på sidorna. Tyckte det lät lite väl dyrt. Letar efter något ställe där det finns billigare? Tack. Ebay är mitt tips, köpte mina kompletta honda dekaler där för 300kr. Mvh Robert Ett annat alternativ är att höra med firmor som gör dekaler. Gjorde en till en Mercury för längesedan. Blev helt okej. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zhogun 0 Postad 10 Maj , 2014 Jag ritade själv till min DT85 ifjol, blev rätt bra. Så in med kåpan på nån dekalfirma bara Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser