Gå till innehåll
onsdag 06 augusti 2025
bjornoltoppi

motordekal yamaha.

Rekommendera Poster

Någon som har en aning om var man kan få tag på motordekaler till yamaha? Motorn i fråga är en yamaha 55 från 79. Har kollat på mickes motor i växjö men dom skulle dessvärre ha drygt 2400 kronor för båda som sitter på sidorna. Tyckte det lät lite väl dyrt. Letar efter något ställe där det finns billigare?

Tack.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Någon som har en aning om var man kan få tag på motordekaler till yamaha? Motorn i fråga är en yamaha 55 från 79. Har kollat på mickes motor i växjö men dom skulle dessvärre ha drygt 2400 kronor för båda som sitter på sidorna. Tyckte det lät lite väl dyrt. Letar efter något ställe där det finns billigare?

Tack.

Ebay är mitt tips, köpte mina kompletta honda dekaler där för 300kr.

Mvh Robert

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack.

Ebay är mitt tips, köpte mina kompletta honda dekaler där för 300kr.

Mvh Robert

Ett annat alternativ är att höra med firmor som gör dekaler. Gjorde en till en Mercury för längesedan. Blev helt okej.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag ritade själv till min DT85 ifjol, blev rätt bra.

Så in med kåpan på nån dekalfirma bara :)

post-101172-0-45130300-1399738031_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...